1. diagnostika - analýza dát:
Prvým krokom pri prevzatí vášho vozidla je vstupná diagnostika a analýza, ktorá spočíva z rýchleho načítania pamäťových chýb na motorovom vozidle, ich okamžité vyhodnotenie a prípadné vymazanie chybového hlásenia.
2. kontrola interiéru vozidla:
Táto fáza obsahuje napríklad uloženie a funkčnosť pozície sedadla vodiča, overenie správneho fungovania klimatizácie a osvetlenia interiéru a všetkých ovládacích prvkov. Najvyššou prioritou je bezpečnosť, preto mechanik skontroluje aj predné pásy, pedále a spojku, ich stav aj funkčnosť.
3. kontrola exteriéru vozidla:
Ďalším krokom je vizuálna kontrola exteriéru vozidla, ktorá zahŕňa kontrolu okien a ich prípadné poškodenia, stav stieračov a ich správnu funkčnosť, stav dielov karosérie, prípadne možnú koróziu.
4. prehliadka motorového priestoru:
Následne sa presunieme k motorovému priestoru, motor je srdcom každého vozidla, preto mechanik skontroluje jeho poškodenia a čistotu. Priestor motora obsahuje aj nádrže na prevádzkové kvapaliny ako je motorový olej, brzdová kvapalina, chladiaca zmes a ďalšie. Je preto dôležité, že sa dôkladne preveria, po prípadnej dohode aj doplnia. Ďalej nasleduje kontrola klinové ústrojenstva, prípadná kontrola rozvodového remeňa (ak je časovo a dispozične možná).
5. kontrola a nastavenie svetiel:
Pri nasledovnom úkone, ktorým je kontrola osvetlenia vozidla vám bude skontrolovaná každá časť osvetlenia vozidla, preto ich nielen skontrolujeme, ale aj nastavíme na overenom prístroji - regloskope. V prípade potrieb všetky nefunkčné žiarovky vymeníme na počkanie.
6. kontrola podvozku ( na zdviháku ):
Aktívny príjem do servisu napokon prejde o krok vyššie. Zdvihnutie vášho vozidla do hornej polohy je potrebné na to, aby mechanik vedel skontrolovať únik kvapalín, kompletný stav bŕzd, tlmičov a vykoná aj vizuálnu kontrolu prednej a zadnej nápravy, vrátane výfukového systému. Po nadvihnutí vozidla môže mechanik skontrolovať aj prípadnú koróziu a poškodenie podvozku.
7. kontrola stavu pneumatík a diskov:
Počas zdvihnutia vášho vozidla má mechanik ľahký prístup aj k pneumatikám. Tu sa kontroluje nielen dezén a opotrebovanosť, ale aj vek a vplyv geometrie. Vzápätí skontroluje aj prípadné poškodenie diskov.
8. platnosť STK a EK:
Ako záverečná fáza s prideleným mechanikom, vám bude skontrolovaná platnosť technickej a emisnej kontroly (STK a EK ), po prípadnom zistení doby uplynutia a so zistenými závadami sa presuniete do kancelárie.
9. cenová ponuka:
V poslednom bode aktívneho príjmu vám bude vytvorená vami požadovaná cenová kalkulácia po konzultácii v kancelárii a prípadný stanovený termín opráv. V našej spoločnosti sa zameriavame na individuálny prístup k rôznym typom vozidiel v závislosti od veku a technickému stavu a k tomu prislúchajúcim náhradným dielom. Tešíme sa na vašu návštevu.